torsdag den 22. september 2011

Penalhus og laptop sleeve


Denne gang skulle jeg prøve at tæmme en symaskine, dette er ikke noget jeg har forsøgt mig med siden håndarbejde i folkeskolen. Jeg startede ud med at forsøge mig med at lave en prototype på et indkøbsnet, for lige at få en fornemmelse af hvordan en symaskine virker. Efter dette gav jeg mig i kast med at sy et penalhus, og med kyndig vejledning fra en ”voksen” kom jeg frem til et meget tilfredsstillende resultat. Da der var noget tid tilbage forsøgte jeg mig med at lave en sleeve til min computer, denne synes jeg at jeg slap ret heldigt fra. Billederne er af de tre ting som jeg nåede at sy, dog kan indkøbsnettet ikke rumme meget mere end en enkelt øl.

(billederne kommer på lige så snart jeg har fået dem over på min computer)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar