fredag den 23. september 2011

Home Sweet Home

Denne gang var opgaven at vi skulle lave noget som vi ville bruge der hjemme, jeg valgte så derfor at jeg ville lave ophængning til nogle hvalros stødtænder som jeg har fået for nogle år siden og aldrig har fået hængt op.
Jeg besluttede at jeg ville lave en kasse meget ligesom den vi har lavet, dog uden bundpladen og selvfølgelig not'en. Min tanke var at jeg ville lave to beslag til stødtænderne som skulle monteres på toppen af kassen og derefter skulle kassen monteres på en blændet dør. Jeg lavede et design til beslagene og skar dem ud på dekupørsaven, og sleb dem pæne. Efter kassen er monteret på døren så vil jeg fuge runde om den, spartele skruehoveder og male den hvid så den kommer til at se ud som en integreret del af den blændet dør.

(billeder kommer lige så snart jeg får dem over på min computer)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar